Monday, August 16, 2010

Happy birthday Mama

Hari ini merupakan satu lagi hari yang penting dalam hidup aku..hari di mana aku menyambut kelahiran orang yang sangat-sangat aku cintai dan kasihi dalam hidup..orang yang sangat bermakna kerana tanpa dia, aku tidak akan mampu melihat dunia..tanpa dia, aku juga tidak bisa menuju ke puncak jaya..tanpa dia, maka segala-galanya hilang ertinya..

Namun begitu, tidak seperti tahun-tahun sebelumnya di mana kami berkesempatan menyambut bersama meski kadang-kadang terlewat sehari dua kerana tuntutan kerja, kali ini jarak di antara dua benua memisahkan kami..biar jarak memisahkan kita, namun tidak pernah rasa kasih ini berkurang sedikit pun..

Maka, di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Happy Birthday Mama..semoga dipanjangkan usia..may you be in Allah's blessings always and forever..semoga dikurniakan rezeki yang baik lagi melimpah-ruah..semoga diberikan kesihatan yang baik..I love you always..miss you much too..

Lots of love, hugs and kisses,
Adik





No comments:

Post a Comment