Friday, August 19, 2011

Happy Birthday Mama...

Tiga hari lepas bersamaan 16 Ogos 2011 adalah tarikh ulangtahun kelahiran Mama..Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia Mama dan mengurniakan Mama kesihatan yang baik..aku telah membuat kad sendiri seperti yang tertera di bawah..aku agak-agak kad ini akan sampai betul-betul pada hari Selasa, malangnya perkiraan aku silap..kad aku tiba sehari lewat..tahun ni aku hanya kirim duit sebab tak tahu nak beli apa untuk Mama..yang penting, Mama terharu dapat kad aku..dia nak frame kan kad aku ni katanya..(haish, malu la aku camni..hehe)



Muka depan kad birthday mama



Halaman kedua kad

Specially dedicated to Mama:

To a person I treasured the most in the whole wide world, may Allah grant you good health and happiness, always and forever..thank you for moulding me into who I am today..I am nothing without you..thanks a million..Happy birthday Mama..I luv you so much...xoxo


p/s: gembira bila Mama pun gembira:)


No comments:

Post a Comment