Friday, December 3, 2010

Syukran Allah..

Alhamdulillah, minggu lepas pada tanggal 25 November, usiaku bertambah setahun lagi..syukur kepada Allah Yang Maha Esa atas kurniaan-Nya kerana masih diberikan peluang untuk menghirup udara tanpa henti dan tetap bernafas..terima kasih juga aku ucapkan kepada semua ahli keluarga dan sahabat handai yang mengirimkan sms dan juga ucapan melalui facebook..memang aku tak sangka ucapan melalui facebook sahaja berjumlah hampir 100 daripada saudara-mara dan kawan-kawan di Malaysia dan juga Australia..meskipun kali ini aku menyambut ulangtahun kelahiran di bumi Canberra, kemeriahannya tetap terasa bersama kawan-kawan yang sanggup meluangkan masa walaupun sibuk untuk mengulangkaji pelajaran bagi menghadapi peperiksaan akhir penggal..

Apa pun, aku berdoa semoga Allah memudahkan kembara aku dalam meniti pengajian PhD yang sungguh mencabar dan berliku..semoga aku diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur dan dikurniakan rezeki yang melimpah-ruah..semoga jodohku juga dipermudahkan..Amin..

p/s: special thanks to my dearest families and friends, near and far for the birthday wishes..may the wishes bloom into reality..insya-Allah

2 comments:

  1. salam...singgah kali pertama,

    salam maal hijrah buat pemilik blog...agaknya belum terlambat untuk mengucapkan selamat hari lahir buat anda..moga dipanjangkan umur, di murahi rezeki...berjaya di dunia dan di akhirat..

    p/s: moga berjaya dlm phd anda....amin.

    follow ur blog...

    * 10

    ReplyDelete
  2. wow..tgh study phD?
    semoga berjaya ok.. =)

    blajar rajin2 taw!

    ReplyDelete